Kehidupan di Matrikulasi Negeri Sembilan sesi 17/18

Assalammualaikum buat pembaca, so... Hari ini aku nak menceritakan sebahagian kisah di KMNS. Firstly, aku berdftr pada tarikh 6/6/2017. Tarikh dah cantik. Sebenarnya, ada dah berdftr semalam. Dari KL, Putrajaya, Selangor dan Pantai Timur.


So, aku gerak dri rumah dalam pukul 7 pagi dengan harapan aku paling cepat sampai walaupun rumah nak gi KMNS dalam sejam sahaja.


Jadi, sampai KMNS dalam pukul 8 somethinglah macam tu. Masuk-masuk je what? Ramainya ada dalam 20 orang dah sampai.

So, terus beratur. Apa yang best masa mendaftar ini? Sebab tak perlu pening² nak pergi mana, lepas ni buat apa. Sebab semuanya teratur. Tak sampai 40 minit pun. Kalian, jangan risau sebab nanti  Fasi akan tolong korang okay. 😉 Jangan malu bertanya. Aku PST, Modul 2.

Sebelum tu, memang KMNS nampak antik bangunan lama, tapi KMNS adalah salah satu Kolej Matrik yang top kat Malaysia. Rasa-rasa kau bangga tak? 😃😃