http://syahirahvaliant.blogspot.com/

Assalamualaikum, hari ni aku nak teruskan review pemenang segmen aku! So, ini aku rasa blogskin, header yang simple tetapi cantik .Dalam itu ada super biru dan super pink! MY feveret colour. Hehehehe, so, blog dia memang cute, tengan top icon miau yang comel, like milo dalam novel Ain Maisara, tapi Milo gemuk. Hehehe,


                                                        

                                                    http://syahirahvaliant.blogspot.com/

The next is, okayy... So, shahirah ini otw buat segmen Happy Birthday! So, apa kata korang join-joinlah segmen dia. Follower dia sebanyak 600 orang sesuai dengan wajah muka blognya yang comel, tapi patutnnya, follower dia boleh lebih lagi :) Sebab memang pulus plus plus cantik, coool, cute comel lottew gitu. So, ini merupakan sebhagian entry shahirah
Bahan-bahan

- 2 batang kobis panjang (Napa Cabbage atau Hakusai)
- 1 cawan garam (kalau nak sedap boleh guna garam laut asli atau rock salt)
- 1 cawan lobak putih (daikon)
- 2 batang lobak merah
- 2 pokok daun bawang
- secekak daun kucai
- dua biji bawang besar hollan

Bahan untuk apa itu? Ya! Bahan untuk buat kimchi Halal :) Wah! Makanan Korea! So, nak tahu buat dia? Dtglah tengok kat blog dia ? Deal? Follow juga . 


      So, Okay, aku jenguk juga cbox dia. Menggunakan font berangkai , aku agar keliru sdikit. Terpaksa mencium screen lappy/ laptop nak baca apa yang ada dalam cbox >.< Kalau boleh ubahlah eh, hhehehe.

1 comment:

  1. hehehe.. tak nampak ek font dalam cbox tu.. ok la.. nanti ira tukar k.. terima kasih sebab review blog ira ^^

    ReplyDelete