Assalamualaikum... sahabat-sahabat. Mahu mengenali seba sedikit tentang owner blog ni... Jom, hehehehe...

Nama penuh :- Siti Aina Nabilah Binti Md. Rahim
Umur :-    15 Tahun (2014) hahahah, muda kan?
Tarikh Lahir :- 27/07/1999 Thanks my mom...
Tempat lahir :- Hospital Besar Kuala Pilah.
Faveberet makanan :- Masakkan ma. Selain tu, pataya, mee goreng.
Feveberet air :- Milo ais tabur, teh, dan buatan aku sendiri .
Benda paling aku benci :- Orang kacau aku tak tentu fasal, Perasaan jeles. Perasaan give up. dan semua pekara negatif yang berlaku dalam hidup aku,
Paling aku :- Senyum... Orang hargai aku. Dan semua pekara positif
Start berblog :- 1 Disember 2013
Status :- Taken by Tuhan iatu Allah.
Some one in my life who is my idol :- Nabi Muhammad. My Mom, My dad, my family, my friends and my love. (AL)

SALAM UKHUWAH FILLAH ABADAN ABADA.......

No comments:

Post a Comment